Matas

Samarbejdet mellem Matas og Nørgård Mikkelsen går nu ind i sit 13. år. Siden 2002 har bureauet hjulpet Matas med profilering af kæden, udvikling og produktion af en af Danmarks stærkeste tilbudsaviser, utallige butikskampagner samt branding af Matas' mange egenvarer.

Blandt andet er vi stolte af, at Matas tilbudsavis uge efter uge og år efter år er blandt de mest allermest læste og effektive på markedet.

Opskriften på det langvarige samarbejde er:

1. ”Gør du det lidt bedre i dag, end du gjorde det i går, så flytter du dig hele tiden”. Vi udfordrer hele tiden det, vi gør, optimerer og forbedrer. Både stort og småt. Det gælder både koncepterne, de kreative løsninger og vores arbejdsprocesser.

2. ”Et gensidig tillidsfuldt og konstruktivt samarbejde”. Vi arbejder rigtig godt sammen – både på det faglige og personlige plan. Og vi håndterer altid udfordringerne i velvilligt fællesskab.

Og det er ikke kun Nørgård Mikkelsen, der har været glade for samarbejdet. ”Nørgård Mikkelsen forstår os og de konditioner, vi arbejder under som detailhandelskæde, hvor vi bl.a. også skal imødekomme vores mange vareleverandører, udtaler marketingdirektør Anne Lene Hamann, Matas, og fortsætter: ”Bureauet er med til at drive en udvikling, som sikrer, at vores aviser og kampagner løbende optimeres efter forbrugerindsigt, trends og markedsvilkår samtidig med, at man er helt i front på proces- og omkostningsoptimering. Kemimæssigt fungerer hele det store team hos os og Nørgård Mikkelsen også rigtig godt sammen.” siger marketingdirektør hos Matas, Anne Lene Hamann.

Du kan også møde os her

  • Matas avis - en af Danmarks mest læste tilbudsaviser

    En skøn forsidemodel er Matas' særkende

  • Tilbudsavis - forside

    Vi bruger forsiden til at sætte fokus på Matas' spidskompetence: Den gode rådgivning

  • Opslag fra Matas avis

    Vi bruger en magasin-lignende opsætning til at inspirere forbrugeren til at finde den helt rigtige duft

  • Matas avisforside

    Indimellem overrasker vi med et anderledes udtryk på forsiden

  • Relancering af Matas' eget mærke Sportscare

    Vi udviklede en helt ny kommunikationsplatform til Matas' sportsserie

  • Opslag fra Matas avis

    Vi sætter fokus på Matas' kompetence indenfor helse


Vil du vide mere om Matas - eller hvad vi kan gøre for dig?

Hanna Lilienfeldt
Hanna Lilienfeldt, Kontaktdirektør