Invita Køkkener A/S

Kan man klare sig på et prisfokuseret marked, når man ikke er den billigste?

Invita har gjort det i over 40 år med fokus på kvalitet og det personlige køkken som omdrejningspunkt.

Vi har været med på rejsen siden 2002, hvor vi gjorde Invita kendt for ”Det er ikke et Invita – det er et Rikke og Lars-køkken”.
I dag, hvor kunderne i stigende grad lader sig påvirke af venner og bekendte fremfor reklamer, giver det fortsat mening at fokusere på konkrete kunders oplevelser. Det gør vi ved at bruge rigtige Invita-kunders løsninger og oplevelser i kommunikationen på alle platforme.

”Du græder kun én gang, når du køber kvalitet”.
Invita er hverken det billigste eller dyreste køkken på markedet. Det er et køkken, hvor du får meget kvalitet for pengene – hvilket ikke er noget enkelt budskab at kommunikere. Ligesom ”service” er det primært noget, som skal opleves. Derfor er opfordringen i kommunikationen også klar: Kom ind og mærk forskellen!

Se modellerne, mærk materialerne og håndværket og oplev, hvor meget du kan få ud af at tale med en køkkenkonsulent, der både lytter og har fagligheden i orden.

Du kan også møde os her

  • Film

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Film

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Kampagnesites

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog

  • Katalog


Vil du vide mere om Invita - eller hvad vi kan gøre for dig?

Bodil Ibsen
Bodil Ibsen, Kontaktdirektør